Racketlon Tuusula etsii uusia pelaajia

Laji on racketlon,pöytätennis,sulkapallo,squash,tennis ja joukkueen kotipaikka on Tuusula. Joukkueeseen kuuluu 124 jäsentä ja kalenterissa on 1 tulevaa treeniä tai peliä.

Tervetuloa mukaan Tuusulan racketlontreeneihin! Pöytätennistä, sulkapalloa, squashia ja tennistä jokaisena viikonloppuna la klo 16:15-19:00 ja su 15:00-18:00.

Tuusulan racketlonryhmän monipuolisesta pelaajaringistä löytyy kaikille sopivaa peliseuraa vasta-alkajista aina racketlonin maajoukkuepelaajiin ja eri lajien erikoisosaajiin saakka, joten kaikki mailapeleistä innostuneet ovat tervetulleita mukaan taitotasosta riippumatta! Kolmen tunnin aikana mahdollisuus joko rankkaan hikitreeniin tai vain mukavaan pelailuun hyvässä seurassa oman innostuksen ja kunnon mukaan. Tarjolla myös alkeisopastusta, lajivalmennusta ja tarvittaessa lainamailoja. Yhden treenikerran hinta 15€, lapset (alle 15-vuotiaat) 7€, treenit ovat kaikille avoimet - ei seurajäsenyysvaatimuksia.

Treenit tarjoavat yhteistyössä: Tuusulan Tennisseura, TTC Boom ja JSK Squash.

Lisätietoa tarjoavat:
Pauli Byckling (pauli(piste)byckling(miuku)tuusulantennisseura(piste)fi, 040-8018072) ja Jukka Julin (ttcboom(miuku)kolumbus(piste)fi, 040 7716050).

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 14 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.